Dj Wodzirej na Wesele
Witam
zaznaczę na początku (żeby nie było) jestem stronniczy i tendencyjny ;-)))
pracuję już od wieeeeeelu lat jako dj wodzirej na weselach jednak ta forma oprawy muzycznej jest w dalszym ciągu traktowana jak zło konieczne lub tańsza alternatywa dla zespołu muzycznego. jestem propagatorem idei muzyki mechanicznej na weselu, a jednocześnie zdecydowanie mówię NIE wszystkim "puszczaczom" muzyki. laptop i dwie plastikowe kolumienki to nie jest to co powinno znaleźć się na tak ważnym przyjęciu jak wesele.
nie traktujcie tego postu jak reklamę mojej tylko działalności, ale zastanówcie się czy dobry Dj nie jest lepszym rozwiązaniem niż przeciętny zaspół. i zaraz posypią się głosy, że wszędzie kłócimy się co lepsze dj czy zespół, nie o to idzie chcę tylko zwrócić uwagę na istnienie takiej alternatywy, bo być może wielu nie zastanawiało się nawet nad wyborem dj-a, a może warto.
- Zaloguj się lub utwórz konto, by komentować
Koledze przyznaję rację...